Stallet och ridning

Hey ♥ Idag ska jag åka buss till stallet med Astrid klockan ett, kanske att jag ska på stan lite innan och kanske att jag går på donken o köper lunch tills när vi äer i stallet ? ska fundera =P
Ska även rida idag också, dt ska stå på listan att jag ska rida Lazze men jag vet inte, om jag rider han vill jag inte rida ut i skogen i alla fall, men paddocken eller gräsplan går bra =)

heheh, ni fick inga bilder från mormor och morfar igår =P oooops ...


men ni får världens sötaste bild på amanda ♥

Heydå ♥

Kommentarer
XxSayonarax (Sanna)

NAAWW!~ OwO

Va söt hon e!! ^///^



Blogg: http://lovemangaforever.blogg.se/
2011-09-01 @ 18:32:14


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!