Grattis å Nackont !

Hej hej ! Tänkte skriva lite om ridningen igår .

Först när vi kom dit så stog dt att jag skulle ha Arrow men agneta hade skrivit att vi fick byta hästar om vi ville.och så stog dt att vi skulle ha Kjell som vikarie .. =( men jag bytte till Ariel för Emma R kom inte på ridningen.

Sen började vi med att göra lite skänkelvikningar sen travade vi å dt gick faktiskt bättre änn förväntat =) Men sen skulle vi galoppera på volterna å då när vi hade galopperat ett ta så ropade Kjell : BRYT AV TILL SKRITT FÖR EN HAR RAMLAT AV ! (nått sånt) å dt var såklart jonna som hade ramlat av .. =P (inte så oväntat) å då kollade jag bak för att se å tappade balansen så jag flög av efter som Ariel forfarande trava. Så jag landa på ryggen men slog ändå huvudet .. =( men dt gick bra annars . Men sen fortsatte vi rida å då gick dt bra =)
Men imorse när jag vakna hade jag suuuper ont i nacken lr halsen ... mamma sa att jag hade skadat halsmuskeln.(stavas?) så mamma sa att om dt inte har blivit bättre på några dar ska vi till sjukhuset å kolla upp halsen/nacken. Men har iaf hett på nån kräm så hoppas att dt hjälper .

Thilda filmade jonnas avramling men hon var så konsentrerad på jonna så hon fick inte med min avramling.. =(
ville ha dt på film ..     men hon filmade när jag låg på backen så ni kan få en bild på mej när jag ligger på backen för dt kan jag bjuda på ... =P




Idag har vi vart hos momma å moffa för moffa fyllde år =)

Hejdå !

Kommentarer
emma

hahaha knasboll! x) rolig bild.. :D



Blogg: http://emmiiboy.blogg.se/
2011-06-22 @ 22:50:21
Thilda

ååh jag suuger!!!

hoppas att det blir bra ida.. :'(



hihi och arrow kommer där också ser man :P



2011-06-22 @ 22:59:38
jonna

7kt snygg bild! x''D



Blogg: http://livetisadeln.blogg.se/
2011-06-24 @ 12:02:40


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!